ထုုိေန႔ ဒုုတိယပုုိင္း သင္တန္းသည္ ထူးျခားေသာေမးခြန္းမ်ားမရွိဘဲ အလြယ္တကူပင္ျပီးဆုုံးခဲ့သည္။ ထုုိေန႔ညအတြက္ ဟယ္ဆင္ကီျမိဳ ႔ရွိ ဦးေအာင္ခုုိင္+ေဒၚမိမိပုုိ မိသားစုုမွ ပင့္ဖိတ္ထားသျဖင့္ သူတုုိ႔အိမ္သုုိ႔သြားေရာက္ကိန္းစက္အနားယူရသည္။ သူတုုိ႔အိမ္တြင္ တည္းခုုိကိန္းစက္ရသည္မွာလည္း လုုိေလေသးမရွိေအာင္ျပဳစုုေပးသျဖင့္ အဆင္ေျပလွသည္။ အထူးသျဖင့္ နံနက္ခင္းအာရုုံဆြမ္းအတြက္ နန္းၾကီးသုုပ္ဘုုန္းေပးရသည္မွာ ဥေရာပတြင္ေနထုုိင္ေသာရဟန္းတပါးအေနျဖင့္ ရွားရွားပါးပါး မဟာဒုုတ္ဆြမ္းပင္ျဖစ္သည္။ တနဂၤေႏြေန႔နံနက္တြင္ ဦးေအာင္ခုုိင္ႏွင့္ဦးညိမ္းမုုိးတုုိ႔မွ သင္တန္းရွိရာဌာနသုုိ႔ ကားျဖင့္လုုိက္ပုုိ႔ေပးၾကသည္။ ထုုိေန႔ နံနက္ခင္း Buddhism ပုုိ႔ခ်ခ်က္မ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ ေမးခြန္းမ်ားေမးရန္ ဖိတ္ေခၚေသာ္လည္း ေမးစရာမရိွေအာင္ ရွင္းလင္းေၾကာင္းေျပာျပၾကသျဖင့္သက္သာခြင့္ရခ့ဲသည္။ နံနက္ခင္း ပုုိ႔ခ်ခ်က္မ်ားျပီးဆုုံးသျဖင့္ ေန႔လည္ဆြမ္းကပ္ရန္ ဖင္းစားေသာက္ဆုုိင္သုုိ႔ပင့္သြားၾကသည္။ ဆုုိင္မွာသားသတ္လြတ္ဆုုိင္ျဖစ္ျပီး ဟင္းအမယ္မ်ားမွာလည္း ( ၂၀ ) နီးပါးခန္႔ရွိမည္ထင္သည္။
အခ်ိဳ ႔ဟင္းမ်ားကုုိ စားလည္းမစားဖူး ျမင္လည္းမျမင္ဖူးေသာေၾကာင့္ ျမည္းစမ္းၾကည့္ရုုံမွ်သာထည့္ရသည္။
ယမန္ႏွစ္က ဖင္းလူမ်ိဴးမ်ားဆြမ္းကပ္စဥ္ဝယ္ အစိမ္းေရာင္ေဂၚဖီပန္းပြင့္အေၾကာ္ကုုိ
ေကာင္းလိမ့္မည္အထင္ျဖင့္ ထည့္၍ဘုုန္းေပးခဲ့ေလရာ ပါးစပ္ထဲေရာက္ခါမွ ဘယ္လုုိမွမခံႏုုိင္ေသာ
အန႔ံဆုုိး၏ရုုိက္ခတ္မႈေၾကာင့္ ဆြမ္းမစားႏုုိင္ဘဲ ျဖစ္ခဲ့ရသည္။ သူတုိ႔ရုုိးရာ ဟင္းခတ္အေမႊးအၾကိဳင္သည္
မိမိအတြက္ အရသာမတုုိးဘဲ အနံ႔ဆုုိးသာျဖစ္ခဲ့သည္။ သုုိ႔ႏွင့္ ဆြမ္းမစားရဘဲ ဒုုကၠရစရိယာမွတ္တမ္းဝင္ခဲ့ေသာေန႔ၾကံဳခဲ့ရဖူးသည္။
ထုုိအေတြ႔အၾကံဳအရ ဒုုကၠရစရိယာမွတ္တမ္း ေနာက္တစ္ၾကိမ္မဝင္လုုိေသာေၾကာင့္ ခပ္ေၾကာက္ေၾကာက္ႏွင့္ပင္
ျမည္းစမ္းကာဘုုန္းေပးရေသာ ေန႔ထူးေန႔ျမတ္ျဖစ္ခဲ့ရေပသတတ္။
ဆြမ္းဘုုန္းေပးျပီးေသာအခါ ေဘးခ်င္းကပ္လွ်က္ရွိေသာေကာ္ဖီဆုုိင္သုုိ႔
ခရီးဆက္ၾကသည္။ ေကာ္ဖီဆုုိင္မွဖြင့္ထားေသာ သီခ်င္းကုုိနားေထာင္ရင္း Mikko Koponen ဟူေသာအမ်ိဴးသားတစ္ေယာက္က
ယေန႔ေခတ္ဂီတ၏ ျငိမ့္ေျငာင္းသာယာမႈမရွိပုုံ၊ ကကြက္ကဟန္တုုိ႔သည္လည္း ယခင္ႏွင့္မတူေျပာင္းလဲလာပုုံႏွင့္
ယေန႔ေခတ္အႏုုပညာမ်ားကုုိ သူခံစား၍မရေၾကာင္းတုုိ႔ကုုိ ေျပာျပေနသည္။ “ ေအာ္ သူတုုိ႔လဲ
တုုိ႔ႏုုိင္ငံကေရွးလူၾကီးေတြလုုိပါပဲလား ” ဟုု မွတ္ခ်က္ျပဳမိသည္။ သုုိ႔ႏွင့္ေထြရာေလးပါးေျပာျဖစ္ၾကရင္း
သူကပင္ ေမးခြန္းထုုတ္လာျပန္သည္။ သူကား Buddhism ကုုိအလြန္စိတ္ဝင္စားထက္သန္သူျဖစ္သည့္ျပင္
အလြန္ရုုိေသကုုိင္းရႈိင္းသူလည္းျဖစ္သည္။
မွတ္မိေသးေတာ့သည္။ မိမိဟယ္ဆင္ကီတြင္
သီတင္းသုုံးစဥ္က Mikko သည္ မိမိကိုုဆြမ္းစားပင့္ခဲ့ဖူးျပီး ဆြမ္းဘုုန္းေပးျပီး၍ သူ႔ကားျဖင့္ျပန္လုုိက္ပုုိ႔သည့္အခါ
ကားထဲတြင္မိမိကေမးလုုိက္သည္။ ( ထုုိစဥ္က ယခုုေလာက္ မရင္းႏွီး မသိရွိေသး ) “ မင္းက မဟာယာနဗုုဒၶဘာသာလား
ေထရဝါဒဗုုဒၶဘာသာလား ” “ ငါက မဟာယာနလည္းမဟုုတ္၊
ေထရဝါဒလည္းမဟုုတ္ဘူး၊ ဗုုဒၶယာနပါ၊ ဗုုဒၶလမ္းစဥ္ကုုိပဲ က်င့္သုုံးတယ္၊ ဘယ္ဂုုိဏ္းကပဲျဖစ္ျဖစ္
ဗုုဒၶေဟာတဲ့တရားဆုုိရင္ လက္ခံတယ္ ” ဤသုုိ႔မဆုုိင္းမတြျပန္ေျဖခဲ့ဖူးသည္ကုုိ
အမွတ္ရမိသည္။ ဗုုဒၶဓမၼအေပၚ သူ၏သေဘာထားႏွင့္အျမင္ပင္ျဖစ္သည္။ သူ၏ဗုုဒၶဓမၼအေပၚ ရႈျမင္မႈသည္
အစြဲကင္းသည္ဟုု ယူဆမိသည္။ မိမိကလည္း ငါကမင္းကုုိခြဲျခားတဲ့အေနနဲ႔ ေမးျခင္းမဟုုတ္၊ အက်ိဴးအေၾကာင္းသိရုုံမွ်သာ
ေမးျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းေျပာျပသည့္အခါ သူနားလည္ပါေၾကာင္းႏွင့္ျပႆနာမရွိေၾကာင္း ျပန္လည္ေျပာျပခဲ့ဖူးသည္။
သူတုုိ႔အဖြဲ ႔သည္ အခါအားေလ်ာ္စြာ မိမိေက်ာင္းသုုိ႔လာေရာက္ျပီး
ေဝယ်ာဝစၥမ်ားလုုပ္ရင္း ဓမၼအေၾကာင္းမ်ားကုုိေဆြးေႏြးခဲ့ၾကဖူးသည္။ ေဆြးေႏြးမႈတုုိ႔သည္
ေႏြးေထြးမႈႏွင့္ေအးခ်မ္းမႈတုုိ႔အျပင္ ဓမၼအသိဥာဏ္ႏွင့္သဒၶါတရားကုုိပါ ျမွင့္တင္ႏုုိင္ခဲ့သည္္။
ထုုိ႔ေနာက္ ေဒါက္တာဘြဲ ႔အတြက္ က်မ္းေရးျပီးေသာအခါ မိမိကအိႏၵိယသုုိ႔ က်မ္းတင္ရန္ျပန္သြားရသျဖင့္
သူတုုိ႔ႏွင့္အဆက္အသြယ္ျပတ္သြားခဲ့သည္။ ယခင္လ ဓာတ္ေတာ္ပူေဇာ္ပြဲတြင္ သူႏွင့္အမွတ္မထင္ျပန္လည္ဆုုံေတြ႔ျဖစ္ခဲ့ျပီး
ဤသင္တန္းစျဖစ္ေသာအခ်ိန္တြင္ကား အေတာ္ပင္ရင္းႏွီးမႈျဖစ္ခဲ့သည္။ အျပန္အလွန္နားလည္မႈျဖင့္ပုုိ၍ေႏြးေထြးေသာ
ေလးစားေသာ ဆက္ဆံေရးျဖစ္ခဲ့သည္။ ထုုိ႔ေၾကာင့္ သူသည္ ေပါ့ပါးလြတ္လပ္စြာေမးေလ့ရွိျပီး
မိမိကလည္း ေပ့ါပါးလြတ္လပ္စြာပင္ေျဖျဖစ္ပါသည္။ ယခုုတၾကိမ္ ေမးေသာေမးခြန္းသည္ကား အလြန္စိတ္ဝင္စားဖြယ္လည္းျဖစ္ျပီးလွ်င္
အေလးအနက္ထား၍ ေျဖဆုုိရေသာေမးခြန္းလည္းျဖစ္သည္။ ….။ ( ဆက္လက္ေဖၚျပပါမည္ )
0 comments:
Post a Comment